NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 4. januar 2011

På Mallorca for årets andre samling!

Eller samling blir vel litt feil å kalle det da jeg er helt alene.. Eller det er meg + treneren min + mekaniker, problemet er bare at jeg er alle 3.. Men det vikitge er at jeg får trent skikkelig, det nærmer seg årets første ritt 20 februar. Og med kulda som har vært hjemme har det blitt dårlig med trening i Jula.

Etter oppholdet på Gran Canaria tok jeg det rolig i Jula med times turer på rulla. Noe som har virket bra for kroppen/beina er mye bedre nå enn på Gran Canaria. Her nede nå blir det en blanding av "langt", langt med trøkk og intervaller.

Idag ble det 117 km alene på 3,47. Helt Ok men med 256 i snitt fart hadde jeg trudd det skulle være høyere fart. Men det viste seg ved turens slutt at det kun var 4,5 bar i racer dekkene.. Ikke rart sykkelen virket treg og rar i svinger.
Turen gikk stort sett på små veier med unntak av palma på slutten da jeg skulle innom sykkelbutikk. For å se turen gå inn her:
Garmin Connect

Noen Bilder:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar