NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

lørdag 8. januar 2011

Ny dag på øya

Platja de Palma klokka 16.30

Ny dag i dag med bra vær og i dag var det klart for Intervaller igjen. Nå opp til Cura. Det er egentlig veldig uvanlig at jeg kjører intervaller på denne måten allerede i januar. Jeg har hatt en tendens til å bare banke på masse timer uke etter uke når jeg er nedover. I år det med vilje litt annerledes for å teste dette. Selv om jeg ikke er så glad i Intervaller så har jeg garantert godt av de. Særlig nå som rittene blir ned mot 1,5 time!

Så i dag var det klart for 3 stk intervaller opp til Cura. Dette er en bakke det er veldig vanlig å kjøre intervaller i for de som ligger i Palma området. Jeg kjørte intervaller der 1 gang i fjor også. Det var ca en mnd senere enn nå og da gikk det ca 40 sek fortere enn nå. Men da var vi heldigere med vinden samt at jeg hadde Fredrik å jage foran. Så trur det er helt ok i dag verken mer eller mindre. Men det viktigste er at økta ble bra noe den altså ble.

Først kjørte jeg 3 ganger til cura (10 min++), så en liten runde til hvor jeg kjørte 5 korte spurter. Så var det bare å trille hjem til hotellet, kaste i seg en shake og ta en salat hos marion..
Ellers så går det greit her nede. Litt kjedelig å være alene men samtidig så mye bedre enn å trene hjemme. Ser også at det nå begynner å rase inn med syklister på øya. Møtte sikkert 10-15 ganger så mage syklister i dag som de andre dagene.

Det som er planen nå er å kjøre en dag med intervall 2 dager langt så hvile, evnt en dag til. Litt ettersom hvordan bein og kropp funker. Det nærmer seg nå Kypros og har ikke lyst til å være helt statist der.

Løypa jeg kjørte idag er ganske ok hvis du skal ha en kort økt. Mesteparten går på småveier for seg selv eller ved siden av motorveier. Se Garmin Connect

2 kommentarer:

  1. Hvis du skal på en veldig, veldig saktegående tur, er det mulig jeg klarer å holde følge. Gi lyd hvis det skulle bli aktuelt..

    SvarSlett
  2. Nuvel! Oppdaget nettopp at Palma ikke er Las Palmas (jeg er Synden-amatør), og at det sånn sett blir en drøy svømmeetappe. Beklager bryderiet.

    SvarSlett