NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

fredag 21. januar 2011

Mallorca samlingen ferdig for denne gang!

Da er samlingen på Mallorca over for denne gang. Nå venter litt sykkelpakking og en lunsj før vi setter oss på flyet hjem..

Denne samlingen har jeg kjørt annerledes enn før, rett og slett fordi jeg ser mindre og mindre grunn til å bare samle timer. Det er lett for at man bare sykler, sykler og sykler når man er nedover. Denne gangen har jeg lagt inn mer intervaller og ikke så lange langturer.

Slik jeg har kjørt denne gangen er intervall, Langtur, Langtur, intervall så fridag. Så kjørt slike perioder igjennom de nesten 3 ukene jeg har vært her. Langturene har ligget på ca 4 timer og intervallene startet på 3x10 min i starten før det ble 4x10 min når jeg kom i gang utover samlingen.

Været her nede har vært helt topp så det har gått lett å sykle til og tenke på at man er i Januar. De 2 første ukene var litt seige da jeg var alene her nede. Men treningsmessig er det ganske bra å være alene da man får gjort det man skal.

Det vil komme en ”guide” på resturanter osv her nede som på Gran Canaria etter hvert Men det tar nok litt tid da jeg har litt annet å gjøre når jeg kommer hjem også enn å skrive. Først er det skisamling med laget på Skeikampen før Raumerforum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar