NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

fredag 31. desember 2010

Da er nok et år ferdig.

Da er enda et år ferdig og vi er klare for et nytt. Nå skal det sies at jeg aldri føler meg klar for en ny sesong på denne tiden. Jeg føler meg i dårlig form (er vel egentlig ikke det), føler meg feit (er vel egentlig ikke det heller) og sesongen kommer kjapt der fremme.

Året i år har vært et veldig bra sykkelår for min del. Jeg klarte ENDELIG å bli norgesmester etter 6 sesonger hvor jeg har misslykkes i mesterskap. Klarte jaggu å bli nordisk mester også. Så etter en veldig dårlig start har det gått bedre og jeg har i år også hatt en sesong hvor jeg stort sett har vært på pallen. Cykelvasan med 1 plass til Darvell og 3 til meg var også kult da lagarbeidet var bra.

Det som var det deilige med NM var at nå har jeg vært Norgesmester. Det er fortsatt et mål neste år, men nå blir det Birken som blir hovedmålet fra Juni mot Birken. Dette har jeg ikke vunnet og jeg vet at jeg er en av nordmennene som har en god mulighet til å kunne vinne.

Godt NYTT år alle sammen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar