NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 22. november 2010

Svenska Cykeldagorna og Cyclocross ritt.


I helgen var jeg over i Jønkjøping sammen med Kalas. Vi var der for å vise fram våre produkter på messa, sykle cyclocross ritt og gå på galaen..

Først av alt her har Svenskene fått til noe vi burde hatt i Norge. De samler her dele/sykkel importører for å vise frem neste års produkter, skikkelig sykkelgala med prisutdelinger, samt CX ritt. Alt fløyt fint og var veldig moro å være med på.

CX Ritt:

Dette var mitt første CX ritt noen gang og når vi voknet til snø på bakken, regn i lufta og et par grader var jeg litt skeptisk. Men da alle på forhånd trudde jeg skulle bryte så tenke jeg at da skal jeg hvartfall ikke bryte å kjøre hvertfall til jeg blir tatt ut av rittet.

Før start ble det ikke noe oppvarming eller gjennomkjøring av løype. Tok det ikke så seriøst da det bare var for å teste. Det var snø rundt hele løypa noe som gjorde at det var sykt glatt. Å kjøre rundt på snø med bukkestyre og dårlig bremser var uvant, veldig uvant..

Ut ifra start så tok det ikke lang tid før jeg var sist.. OFFF dette var enda dårligere enn jeg hadde trudd!! Men når jeg hadde kjørt et par runder så kjente jeg at det løsna og jeg begynte å ta inn på gutta i tet med unntak av Lindgren som var i en klasse for seg selv. Jeg kjørte meg sakte men sikkert oppover til jeg lå på en 5 plass, men da klarte jeg ikke ta igjen noen flere. Men er veldig fornøyd med dette resultatet da jeg ikke har syklet dette før og ikke syklet hardt siden 10 oktober..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar