NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 24. november 2010

Neste års N-cup klar.


Da er neste års N-cup spikret og det virker som om det blir en veldig så bra N-cup neste år..

Maraton:
For egen del spiller denne cupen egentlig null og niks rolle for meg da jeg satser på rundbane ute samt de store maraton rittene.. Så jeg vet egentlig ikke om jeg skal være med på noen av rittene i cupen neste år da det nok evnt blir ritt i Svergie/landvei på ledige helger..

Men det som er positivt er at det er veldig gode ritt i cupen neste år med både Vestmarkrittet og Bukkerittet inne igjen..
Her er det spesiellt 4 skikkelige kvalitets terrengmaraton ritt.


Terreng Maraton

NC 1 14. mai "Å i heiane", Birkenes IL Sykkel

NC 2 21. mai "Terrengsykkelrittet", IF Frøy

NC 3 4. juni "Vestmarkrittet", Asker CK

NC 4 9. juli "Bukkerittet", Brumunddal SK

NC 5 13. august "Drammensrittet", Drammen CK


Rundbane:
I rundbane cupen er det noe som er skikkelig positivt neste år. 3 UCI ritt + NM:-D Dette er veldig bra da det er mulighet for lette UCI poeng kontra andre land. Særlig bra er det et superløypa på Konnerud er med. Omtrent like synd er det at Svarstad som er en av de beste løypene ikke er med. For egen del vet jeg ikke om det blir noe satsing på rundbane cupen neste år. Enten må man være med på alle eller så er det ikke så farlig. Særlig 2 ritt helgen før Birken når det i tillegg er World cup er vel litt tvilsomt. er man ikke med på disse så har man heller ikke kjangs sammenlagt og da kan det fort bli flere ritt som blir "droppet" til fordel for andre ritt/trening.. Men det får jeg se på, en ting er sikkert det er at UCI rittene er spikret. Gelder meg..

Terreng Rundbane

NC 1+2 7-8. mai Hafrsfjord SK/Sola CK

NC 3+4 18-19. juni Konnerud IL Sykkel(UCI)/Svelvik SK(UCI)

NC 5+6 2-3. juli Trondhjems VK

NC 7+8 20-21. august Follo SK/IF Frøy

NC 9 10. september Halden CK(UCI)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar