NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 29. november 2010

Årets "kåring". del 2!

Her kommer noen produkter til som har funket som fjell:

Garmin 310:
Den kjøpte jeg bare for noen dager siden, men forløpig er dette den beste treningsklokka jeg har hatt. Enkel, grei med masse funksjoner, blant annet stille inn på en snitt fart man skal ha. Man får da hele tiden vite hvor langt bak/foran man ligger osv. Helt konge til skirenn. Enkel å koble mot wattmåler og andre ANT+ dingser.. Pulsbånden er også det beste jeg har prøvd.. Fåes kjøpt på Elkjøp feks.


Speedplay landevei pedaler:
Speedplay sine pedaler har funket som fjell. Greit de var dyre å kjøpe inn, men holder bra. Funker, lette og ikke minst supre å stille inn. Jeg som har hatt litt problemer med knærne er det supert å kunne justere floaten..


Stidekk:
I år var første gang jeg testet skikkelige stidekk. Maxxis Minion Supertacky... For å si det slik: man skjønner ikke hvor sykt feste det gir i terrenget på vått kontra "vanlige" dekk. Må prøves for å skjønne, men det triller også desto dårligere. VELDIG dårlig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar