NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 1. desember 2010

Årets "kåring". Sportslig!!

Da er det dags for det som teller i løpet av en sesong. Det sportslige...

Årets nedtur:
Årets nedtur på sete var uten tvil starten av sesongen. Jeg hadde trent bra hele vinteren men skadet meg på Kypros. Når sesongen satt igang her hjemme ble jeg frakjørt.. I Å i Heiane hadde jeg ikke trøkket og ble nr 6. Noe som er alt for dårlig.. Det fortsatte uten å fungere og jeg lurte på om jeg skulle gi meg før egentlig sesongen hadde startet. Etter 14 dager med bare kosekjøring på sti løsnet det igjen og resultatene begynte å komme..

Årets opptur:
Uten tvil var det NM rundbane. Dette har vært en av hovedmålene mine i 5 år.. Og jeg har kun vært på pallen en gang.. I år ble jeg både nordisk og Norskmester så endelig fikk jeg det til å funke i mesterskap. At kompis Lars Ragnar tok trøya i maraton gjorde NM terreng i år og lagkompis Karl Henrik 15-16 årsklassen ble det komplett.. Ellers fikk jeg i år tilbake farten i rundbane jeg har manglet siden 2006-2007. På de rundbane rittene jeg har satset på har jeg hatt bra kontroll og mere og gå på.


Årets Maraton ritt:
Det er flere ritt som jeg vil nevne her. Terrengsykkelrittet er alltid bra arrangert og den beste løypa. Raumerrittet er spesiellt for meg da det er hjemmebane, i år syntes jeg alt ble mye bedre enn før og var bra arrangert i fint vær. Grenserittet er også stabilt bra. Men det beste i år syntes jeg nok var Cykelvasan. Bra arrangert, bra løype og en opptur for min del.


Årets rundbane ritt:
NM i trondheim hadde en fin ramme med telt osv i målområde. Eneste som var dumt var at det var på en mandag kun 2 dager etter Maraton slik at man måtte velge, men ellers et veldig bra sted å arrangere ritt. Jeg har ikke kjørt så mange av rundbane rittene her hjemme i år men kanskje det jeg likte best var Scott cup på Konnerud. Kul løype som kommer til å bli enda bedre når stadion er ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar