NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

fredag 3. september 2010

Mallorca. Konge tur.

Idag har jeg hatt en av de bedre turene på Mallorca noensinne. Det sier litt for jeg har vært her noen mnd til sammen de siste 4-5 årene. I kjempe vær, ca 30 grader, fjell, greie bein, bra musikk på øre.. Alt var ganske så bra idag. Satser på bare sånne dager fremover. Men merker det tar på i varmen idag har jeg drukket 4 liter underveis og likevel får jeg det litt mot slutten...

Idag kjørte jeg javnt og greit uten de største anstrengelsene men heller ikke helt slapt.. Fryktelig dårlig snittfart men jeg får skylde på bakkene..

Her er dagens tur på Garmin Connect:
Uten navn by olechrfagerli at Garmin Connect - Detaljer

Nå skulle jeg hatt med noen bilder jeg har tatt men la igjen kamera kabelen hjemme, så det får komme senere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar