NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 7. september 2010

En fantastisk opplevelse!

Jeg er fortsatt på mallorca og koser meg med lange treningsturer, gode middager og rødvin.. Blir litt annen type samling så seint på sesongen og hele greie var å få opp motivasjonen etter at mulighetene til å ta Birken forsvant med sykdom. Men jeg har fått trent veldig bra her nede og ligger på ca 4 timer om dagen.. 30 grader, sol, damer i skjørt (les: korte ;-)) og syke solskiller på armer og bein.

Men det sykeste her nede var konserten på Lørdag med Andrea Bocelli og Elton John.. Det er faktisk noe av det mere stemningsfulle jeg har vært på. Vi satt rett foran senen under åpen himmel i tskjorte til klokka 12 om kvelden.. Helt RÅTTT! Særlig Bocelli var i en klasse jeg ikke trudde skulle være mulig. Når han sluttet å synge så ble han heiet på som om det var Barcelona som spilte fotball på stadion, og dette for klassisk musikk!! Hele greiene startet med bilde av han på storskjermene hvor han forteller om hans ide rundt musikk.. Det hørtes jo ut som han synger bare han prater!!

Etterpå tok Elton John over og det var absolutt ikke værst det heller.. ;-). Over 4 timer satt vi å hørte på. El Kongos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar