NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 8. september 2010

Tatt i! Sliten! Digg!



Idag var planen å kjøre en langtur alene med trøkk. Da særlig i bakkene. Som sagt som gjort og beina var KONGE i tillegg! Jeg kjørte idag Palma-Santa Maria-Bunyola-Valdemosa-Porto Valdemosa-Deja-Soller-Puig Major-Inca-Hjem=sliten! Tenkte å ta sa Colobra også men er glad for at det utgikk. Jeg hadde nemelig kalkulert med side medvind fra Inca og hjem. Når det ble side imot helt til det var igjen ca 7 km så måtte jeg jobbe bra her også..

Jeg trengte en skikkelig blåse tur nå før siste delen av høstsesongen. For de som er intresert i Puls osv ligger det her Langtur med trøkk i bakka by olechrfagerli at Garmin Connect - Detaljer

Ellers var jeg på et sted jeg aldri har vært her før (begynner å bli få av de) og det var Porto de Valdemosa.. Det er den råeste bakken her nede uten tvil.. Mere om dette kommer når jeg kommer hjem å har kabel til kamerat mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar