NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 17. august 2010

En "annen" type sportsdrikk..


De siste rittene har jeg prøvd en ny type Sportsdrikk. Og når jeg ser tilbake på rittene så har bena holdt veldig bra og blitt bedre etterhvert. Særlig på Grenserittet hvor jeg hadde helt RÆVA bein og ramlet av første gruppe tidelig. Så kastet jeg i meg masse sportsdrikk og så kom beina seg overaskenes bra. I helgens vasalopp var også beina helt konge og ingen tegn til kramper..

Drikken jeg har testet er Squeezy Energy Forti Drink. Sliter du med kramper o.l så prøv den. Smaken er også veldig nøytral og bra... Her er Info fra Squeezy:

-Funksjonell energidrikk med kollagen - kan motvirke dårlige ledd
-Lav konsentrasjon av løse partikler i drikken gir lav osmolalitet- fordi alle tilsetninger som ikke er absolutt nødvendige for energi opptaket er kuttet ut. Lav osmolalitet gir bedre opptak og er mer skånsomt mot magen
-Fruktose og glukose for rask energitilførsel - uten overdreven blodsukkerstigning
-Maltodextrin for energi tilførsel over tid
-Inneholder Natrium og Kalium for å understøtte muskulaturen
-Ingen kunstige søtningsmidler - kun naturlige ingredienser
-Ingen fargestoffer
-Gluten og laktosefri


Anvendelse:

Brukes under og etter trening/konkurranse på samme måte som en ordinær energidrikk. 2-3 spiseskjer pulver blandes i 500 ml vann.

Smak: Sitron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar