NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

lørdag 3. juli 2010

Trollstigerittet.


Da var årets fineste ritt over også i år i knall vær! Trollstigen og den naturen som er her når det er fint vær er utrolig. Jeg vant ifjor med ny løype rekord. Idag var det flere gode på start med blant annet Kurt Asle Arvesen, Stian Saugstad (NM tempo 3 plass), Emil Hegle svendsen, flere fra Nesset sykkelklubb osv. Med andre ord hard motstand!

Ut fra start stakk en gruppe på 5 stk som jeg hadde regnet med. Her hadde nesset med en mann så da var det ingen som vil dra. Så jeg måtte dra helt ifra start på flatene før selve bakken. Det skal sies at to treningskamerater fra Skedsmokorset var med å hjalp meg et par ganger. Det var digg.

Når vi kom inn i bakken så fortsatte jeg bare å dra i et javnt hardt tempo og tok igjen bruddet rett før serpentiner svingene starter. Herfra økte jeg sakte men sikkert og små støtet ut av svingene med javne mellomrom og flere og flere ramlet av. Tilslutt var det bare meg og Kurt igjen og jeg kom foran i mål med Stian Saugstad ca 40 sek bak. Digg å vinne her i år også, var dessverre 1 sek bak tiden fra ifjor. :-)

Nå blir det et lite terrengritt her imorgen før treningsperiode starter på mandag. Har hatt mere eller mindre fri siden NM. Var en rimelig stor utaldning. Etter imorgen blir det ikke ritt før 24.Juli. Digg.

1 kommentar:

  1. Helt fantastisk! :)
    Hadde troen på deg, også derfor jeg spurte deg før start om du selv hadde troen på å slå Arvesen ;)

    SvarSlett