NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 5. juli 2010

Isfjorden rundt. Løyperekord og seier..

Dagen etter Trollstigerittet så ventet nok et ritt i Åndalsnes denne gangen terrengritt med navn Isfjorden rundt. 36 km på alt fra asfalt til elvekryssinger! Veldig morsom men hard løype.

Jeg kjørte nesten ifra de andre fra start og økte sakte men sikkert hele rittet inn til ny løype rekord og seier.

Noe som var mere spektakulært var at Ida samboeren min ble med uten å ha syklet siden Raumergutua ifjor. Vi som viste hvordan løypa var pynta nok litt på sannheten. Men hun kom seg bra igjennom og familiene våres og jeg var vel egentlig mere imponert over det enn akkurat at jeg vant. :-)

Nå avslutter jeg en god periode for å få trent skikkelig. Nå skal det sies at etter NM rundbane har jeg hatt "fri" og bare trillet rolig. Nå blir det 14 dager med trening før det blir Østerike først så World Cup. Føler jeg har hevet meg et hakk eller 2 når først formen kom til terrengsykkelrittet. Noe også resultatene viser da jeg, Ola, Lars Ragnar og Anders når han har vært frisk har hatt god kontroll på de andre. Siden jeg "la" om treningen, kostholdet og tenkingen sitter jeg igjen med 8 kjørte ritt: 5 seiere og 3 andre plasser. Da også Nordisk mester og Norsk Mester. Rimelig grei statestik.

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Kan du gå litt nærmere inn på hva du har gjort med kostholdet?

    Mvh, Marius

    SvarSlett
  2. Nå har jeg skrevet litt om det på Bloggen over. Men i hovedsak har jeg blitt mere nøye på hva jeg dytter i meg. Mindre sukker og søtsaker. Jeg bruker også Herbalife shake slik at jeg får i meg flere måltider pr dag.

    SvarSlett