NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

torsdag 15. juli 2010

Sommer og sol.. Høst sesongen kommer!

Det er fint vær om dagen og konge treningsmuligheter. For egen del tok jeg det litt rolig etter NM rundbane med 1,5 uke med lette sykkelturer (1 time ca) så startet jeg opp den nye treningsperioden med 2 ritt i Åndalsnes.

Jeg har vært i veldig god form i det siste så da er det viktig å ikke dra strikken for langt men komme igang med langturer og rolig trening igjen. Dette har jeg også gjort. De siste dagene har sett slik ut:

Fredag: 3:45 lantur racer med litt trøkk mot slutten.
Lørdag: 5:15 Langtur racer
Søndag: 4:20 Langtur racer
Mandag: 9:30 Langtur på fjellet stisykkel. 50 min pause halvveis. Her ble det gjort alt fra å gå til å kjøre maks.
Tirsdag: 2:15 sti syklling Kvitfjell
Onsdag: 2 timer rolig racer
Torsdag: Fridag

Så starter jeg med langtur i morgen igjen samt lørdag, søndag og mandag eller tirsdag. Intervall Onsdag så er det ritt på Lørdag og ting er som vanlig igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar