NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 30. mai 2010

Montebellorittet ble byttet ut med teningshelg.

Denne helgen var det meningen å sykle Montebellorittet, men planene ble gjort om. Onsdag og Torsdag var jeg med på fabrikkåpning til Elverhøy Aluminium og glass as. Her skulle jeg arrangere sykkelritt for de små. Dette var veldig gøy men det tok litt tid som gjorde at jeg rett og slett ikke følte for å sykle Montebellorittet. Hadde verken lyst eller følte meg noe på hugget så da ble det en fin treningshelg isteden.

Igår (lørdag) syklet jeg sammen med 5 andre en fin langtur om lunner-maura-hjem. Når vi dro så det veldig bra ut, men ca halvveis begynte det å regne og da var det bare å sykle hjem i regnvær. En fin tur på ca 4 timer. Her er GPS/computer filen Langtur by olechrfagerli at Garmin Connect - Detaljer

Idag søndag dro jeg ut klokka 9 sammen med team foss sport. Det ble en fin og rolig tur på rett over 3,5 time i bra vær.

Nå fremover blir det mye trening i 2 uker for å få opp formen til NM i trondheim.

2 kommentarer:

  1. Hei. Jeg har tatt en titt på watt-dataene dine. Jeg stusser litt over verdiene du oppgir. 303W i snitt virker høyt på en 4t sykkeltur/31km/t i snitt. Jeg ser at du ikke har noen 0-verdier i dataene som er tilgjengelig på nett. Vanligvis er bortimot 10% av verdiene 0-verdier. Har du nullet wattmåleren din? Tar du med 0´erne i snittet?. Hvilken wattmåler bruker du?
    Selv har jeg erfaring med Powertap på landevei/tempo/mtb.

    Vennlig hilsen
    Ketil
    ketilaaj@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Er power tap med garmin computer. Den er kalibrert, men trur ikke garmin tar med 0 verdier. I tilegg startet jeg den først etter 43 min så det roligste av turen var ikke med.

    Så er nok derfor det er 303 watt i snitt. På power tap sin computer og med null verdier har jeg pleid å ha rundt 200-230 watt i snitt.

    SvarSlett