NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 27. april 2010

Riis Bikepark!!

Dette er "navnet" på den nye treningsløypa mi. Uten for der hvor jeg bor har vi en liten skog og en dal. Jeg har nå i noen år savnet en kjapp løype med mye små knekkere i. Litt sånn som vi ofte møter på rundbane ritt i utlandet. Jeg har ikke funnet noen slike løyper i nærheten av der jeg bor. Så i høst tenkte jeg at kanskje vi skulle lage en løype i dalen der jeg bor... Nå ble det ikke noe av før jeg og pappa gjorde det forgje uke. Og løype det ble det!!

Nå er den ikke helt ferdig enda, men det vi har laget er veldig bra. Den tar ca 5 min på full gass slik den er nå med flere små bratte kneiker på runden. Skikkelig bra intervall løype når det er regn og dritt vær. Da kan jeg varme opp på rulle i garasjen og kjøre intervaller så rett i dusjen. Perfekt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar