NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 25. april 2010

Hard helg!

Da var min første skikkelige ritt helg ferdig. N-cup åpning landvei i Bergen. Jeg har følt meg i ganske bra form i det siste så hadde litt forhåpninger emn det skulle vise seg at jeg manglet litt ritt i beina.

Rittet på lørdag var 153 km med 4 skikkelige bakker. Jeg kjente med en gang at beina ikke var gode, stive og ikke bra. Det gikk i rykk og napp frem til vi kom inn i bakken vi skulle kjøre 3 ganger med mål på toppen. Opp her første gangen hang jeg ikke med og kom i et slags hovedfelt. Vi så tett gruppa foran så jeg satsa på at det skulle stoppe litt opp og støtet etter sammen med en fra TVK. Dessverre stoppet det ikke opp og vi ga opp jakten. Når hovedfeltet da tok oss igjen ble jeg med å jaget her. Dessverre brukte jeg vel mye krefter så jeg fikk hammern opp bakken andre runden. Da var det bare å roe ned og trille inn med en gruppe til mål.

Søndagen var det et hælvetes dritt vær så jeg sto av etter en runde. Kjente beina etter gårsdagen

Helgen sett under ett var ikke all verden, men det ble en veldig bra treningshelg.

Neste helg venter Å i heiane så får vi se der. Trur nok jeg trenger en del ritt til før beina begynner å funke skikkelig. Årets sesong har jeg trent bra men startet mye senere med ritt en jeg pleier så da tar det nok lengre tid før formen kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar