NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 20. april 2010

Norges cup åpning, Gratulerer til Håkon...

I helgen var det norges cup åpning på vestlandet ritt både lørdag og søndag. Selv var jeg ikke der å kjørte da jeg egentlig skulle til Italia. Jeg vurderte det lenge men fredag morgen beste jeg meg for å være hjemme og heller trene samt kjøre landevei.

Det startet i år med dobbel seier til Håkon, noe jeg syntes er fantastisk kult. Han har trent på egen hånd på Stavanger samt bare kjørt et par lokale ritt. Så klarer han å slå blant annet Team United Bakeries som har vært ute på flere samlinger samt kjørt ritt ute. Dette viser hvor sterk Håkon er når han går for det og han blir en skummel mann i rittene fremover. Ekstra kult var det også at han kjørte på Tufo hjul med tufo pariser dekk.

Ellers er det ganske spesiellt å se på resultatlister, man lurer liksom på hvordan man er selv iforhold. Så jeg gleder meg til å se hvordan formen min er.

Siden rittet i Italia utgikk kommer jeg til å kjøre Å i heiane 1 mai (slik det ser ut nå). Det trur jeg blir veldig spennende da det er flere som virker i god form. Håkon er i form, Jo Nordskar virker også sterk ut ifra kjøringen i helgen samt at det er et par gutter på PF-KTM som vist er i bra form. Greg vant jo rittet jeg var med i helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar