NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

torsdag 15. april 2010

Italia opp i røyk!



I helgen skulle jeg egentlig kjørt UCI ritt i Italia, men som så mange andre denne helgen fikk jeg ikke det pga av Island. Så da fikk jeg finne på noe annet lurt. Vurderte en stund å dra til Stavanger å være med på N-cup åpningen. Men fant ut at det er mye bilkjøring iforhold til hva man får igjen. Jeg kommer ikke til å kjøre så mange N-cup ritt i år uansett så da ble jeg heller hjemme.

Så idag ble jeg med i Ronde Van Berg. Et egentlig lite treningsritt i Larvik men som mange ble med på. Mange av de beste landveissyklistene fra N-cupen var med. Løypa var knall med mye krappe stigninger. Jeg prøvde å kjøre aktivt hele rittet, men det bruddet som gikk inn ble jeg ikke med på. Der hadde vi Frans på laget så da ble jeg litt passiv i tankegangen og ble i feltet. Etter dette prøvde jeg å kjøre hardt i mange av de små bakkene for å komme avgårde med en pulje. Men det ble aldri noe av da jeg/vi ble kjørt inn av hovedfeltet for så at det stoppet helt opp igjen. Utrolig passiv kjøring av mange av landveis syklistene. De sparer heller krefter for å bli nr 10 enn å gi gass, få en bra økt å prøve og vinne.

Nå var det en terrengsyklist som vant også, Greg Saw. Jeg kom inn med hovedfeltet på rundt 15 plass. Men hvor ble det av alle som var så bra på Mallorca?? Jeg så flere men de verken støtet eller dro. :-)

www.nanset-sykkel.no her kommer resultater

Her er GPS profilen fra rittet. Glemte pulsklokke. Ronde van berg by olechrfagerli at Garmin Connect - Detaljer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar