NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 13. april 2010

Hjemme i god været.

Etter jeg kom hjem fra Mallorca og egentlig hele denne uken blir det rolig trening for å hente seg litt inn før jeg skal kjøre ritt i Italia til søndagen. Søndag ble det 3 timer rolig langtur, mandag 1 time for å finne innstillingen på fulldemperen og idag en teknisk økt samt en økt med et par drag.

Så langt bare sykling på fulldemperen og det virker rått! Gleder meg til å se om det går fort også for man får en følelse at man kjører fortere på hardtail selv om man anntagelig ikke gjør det.

Ellers ser jeg det er MYE store grupper fra klubber osv rundt på veiene om dagen, men ser ikke helt poenget når man er over 50 stk i en gruppe. Det må da være mye bedre å dele det opp slik at ikke bilistene blir helt gale og tilslutt kjører inn sykkelgruppa. Ikke noe stas om det skjer som her:


Ellers kjører jeg om dagen med GPS så når jeg har syklet fine ruter eller noen bra økter kommer jeg til å dele de med dere her på bloggen igjennom garmin connect siden.

Kos dere videre i det fine været.

4 kommentarer:

  1. Hva slags fulldemper kjører du?
    Fortsett å skriv - noen følger i hvertfall med :-D

    SvarSlett
  2. Heisann.

    Jeg kjører en litt modda Scott Spark RC.. Kommer en ferdig spec på den når jeg har fått alt jeg skal..

    Jeg fortsetter å skrive, er flere og flere som følger med så det er kult..

    SvarSlett
  3. Kanskje et dumt spørsmål, men siden jeg mener du har omtrent samme høyde som meg (188cm) lurer jeg på hvilke rammestørrelse du sykler på (terreng og landevei):]

    SvarSlett
  4. På scott har jeg XL i landvei, sykkelcross og hardtail, men Large på fulldempa terreng.

    SvarSlett