NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 2. februar 2011

Treningssykkel på plass, klar for Mallorca..



Da har treningssykkelen min kommet for sesongen 2011. Passer bra da jeg skal til Mallorca og trene imorgen. Jepp imorgen er det altså klart for nok en tur til Mallorca. Denne gang bare en uke, enkelt og greit for å få kjørt seg inn på sykkelen. Scott syklene har nye geometri i år så er deilig å få kjørt seg litt inn før rittene på Kypros starter 20 feb.

Her er altså årets treningsvidunder. For å si det slik har jeg aldri hatt så fin treningssykkel!! Den er jo finere enn flere av rittsyklene jeg har hatt oppover. Faktisk finere og bedre enn nesten alle jeg har hatt. Jeg gleder meg til å prøve den nye scalen. Jeg har testet den såvidt i Frankrike men nå får jeg testet den skikkelig. Er flere ting jeg liker med den nye. Jeg må blant annet gå ned fra XL til L i str.

Jeg kommer til å kjøre med den ganske standard. Hjulene blir byttet ut med Tufo Alca hjul og Tufo dekk, styre med ricer og det er det.


Her er flere bilder:

Første som er veldig bra er at det er veldig bra gjørmeklaring i ramma. Ikke så viktig for grusritt, men veldig for rundbane:



Headtuben er nå konisk altså større nede enn oppe. Om det vil merkes er jeg usikker på, men kommer tilbake til det. Kommer også til å kjøre med Fox på trening:




Dette er kult. Altså bremsekaliper på innsiden av rammen:




Ricer styre startet jeg med på slutten av året ifjor og det kommer jeg nok til å fortsette med:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar