NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 7. februar 2011

Sliter med Magen.

Igår fikk jeg problemer med noe jeg aldri sliter med omtrent. Våknet klokka 4 med feber og vondt i magen. Så hele gårsdagen ble brukt mere eller mindre i senga. Da med svettetokter og frysetokter om hverandre. Så ganske mørkt på det egentlig.

Når jeg voknet idag tidelig var jeg bedre. Ikke slapp men fortsatt magekramper til tider. Men ble likevel en bra økt idag med ca 3,5 time. Til tider gikk det rikitg så bra til andre skikkelig vondt i magen. Men ser ut som jeg er på bedringensvei.

Ellers så skriver jeg ikke så mye her om dagen da jeg er på vei over til ny side. Så for dere som bruker fagerlimtb.blogspot.com bør begynne å bruke www.fagerlimtb.com. Den har ikke åpnet enda men gjør det snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar