NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 17. januar 2011

Over 2 uker er ferdig.



Da har jeg vært på Mallorca og trent bra i 2 uker. Så langt har samlingen gått skikkelig bra og jeg har trent litt annerledes enn jeg pleier. Her nede nå har det vært intervall, langtur, langtur, intervall så fridag.. Dette har funket veldig bra virker det som.

Med unntak av intervallen igår hvor kropp/bein sa stopp har jeg følt meg bra hele tiden. Været har også vært veldig bra så langt. Unormalt bra til å være Januar med sol hver dag så langt..

Jeg kommer med guide med resturanter noen ruter osv når jeg får summet meg litt hjemme. Men her er kanskje den ruta jeg liker best her nede hvis du skal ha bakker:



Idag er det fridag før jeg starter med siste periode imorgen. Skisamling med laget neste helg og raumerforum neste mandag.. Så blir det litt rolig hjemme før det er en ny tur nedover anntagelig.



Ole Chr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar