NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 19. oktober 2010

Skal jeg gi et vinter tips!

Så er det å invistere i Therm-ic varmesåler.. Når jeg snakker med folk er det uforstålig mange som ikke vet hva det er eller at det finnes! Det er jo helt utrolig da det gjør sykkel/skituren til en drøm i forhold til uten...



Jeg kjøpte dette for et par år siden da jeg ikke klarte å sykle uten å "dæve" av kulde.. Greit jeg fryser over snittet, men likevel. Man legger ned nye såler i skoene som har et varme element i seg, man kobler dette så til et batteri man fester på sko/støvel. Smack smack som man sier så er beina varme og gode.. Når man skal kjøpe det så syntes man det er dyrt, men det er det ikke når man ser hvor digg turene blir i forhold.

Selv bruker jeg det til sykling om vinteren, sykling høst/vår når det regner, langrenn, alpint og på treningssamling.. Ja greit det siste er litt uvanlig men på våren på mallorca så har jeg de i joggeskoa etter trening.. Da blir føttene så digg.. Skal sies at det ser litt spes ut med et blinkene batteri på skoa men det driter jeg i..

Therm-ic importeres av Ramo as og selges i mange av de store sportsbutikkene. Therm-ic finnes i mange forskjellige prisklasser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar