NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 7. juli 2010

Herbalife. Prøv det.

Det er ikke så ofte jeg skriver om ting jeg er sponset av, enda sjeldnere noe jeg kjøper selv. Enkelt og greit fordi jeg vil ikke at bloggen skal bli et reklame sted hvor leserne føler jeg skryter av noe bare fordi jeg får det.

Men nå skal jeg gjøre et unntak igjen denne gangen om Herbalife. Det som er rart med dette produktet er at det er uten tvil det beste jeg har prøvd og jeg kjøper heller dette en å bli sponset av noe annet. Likevel så er det en rar oppfatning blant en del folk. Hvis noe skriker ut at maxim er best er det ingen som setter noen spørsmålstegn.

Jeg har prøvd VELDIG mange av de forskjellige produktene som er der ut, forskjellige slankekurer osv. Slankekur blir nesten feil å si da man ikke er feit når man veier 73-74 kg og er 189 cm høy, men skal man ned på 68-70 så må man være nøye for å ikke bli slapp. Dette har vært problemet før. Jeg startet i år igjen med Herbalife da hele vår sesongen gikk RÆVA. 6 plass i Å i heiane blant annet var helt natta dårlig. Jeg la om kostholdet til en viss grad eller bedre sagt ble enda mere nøye samt begynte å trene mindre men hardere. 2 uker senere så løsnet ting og siden da har jeg syklet 8 ritt med 5 1.plasser og 3 2.plasser.

Hvordan bruker jeg Herbalife? Jeg bruker det som et tilskudd til vanlig mat. Jeg starter hver dag med Måltidserstatning shaken. Dette også på ritt dager. Da er faktisk shake samt barer det eneste jeg spiser til frokost/før rittet. Da føler man seg lettere på start og opplagt. Til Lunsj og Middag blir det vanlig mat som salat, kylling, wok, osv. Brød spiser jeg nesten ikke i hele tatt.

Utover dette så fyller jeg opp med shake. Etter trening tar jeg også alltid shake Formula 1 + protein pulver.

Veldig mange bruker 1000vis av kroner på utstyr til sykkelen men er det snakk om noen 100 kroner til kosthold så er det dyrt. Det hjelper ikke å ha det råeste utstyret hvis kroppen din er full av dritt og tung!

Jeg selger Herbalife og du kan kjøpe det akkurat som om du kjøper maxim i butikk. Så ta kontakt med meg på olechristianfagerli@gmail.com evnt klikk på herbalife linken under for nettbutikk.

PS. Skulle det ikke fungere for deg får du pengene tilbake.

Mvh Ole Chr

2 kommentarer:

  1. Hei

    Må først få si at det er en interesant blogg du har,selv for en som nærmer seg 50:-). Jeg bruker også Herbalife sine produkter og er veldig fornøyd med det.
    Du skriver at du til frokost tar en shake og barer, hva slags barer er det da snakk om?

    Leif Erik

    SvarSlett
  2. Formula 1 barene, proteinbarene samt Windose sine Økologiske barer.

    SvarSlett