NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 18. juli 2010

Bra helg!!

I helgen tok jeg sykkelen og syklet til en kamerat som har hytte ved løkholmen i Svergie. Tok med meg rein jakke og syklet av gårde. Nedover hadde jeg motvind hele veien. Sus og dus imot hele veien. Ga egentlig ganske gass alene i motvinden og fikk en kanon økt. Hard langtur blir vel rikitg å si. Syklet på 4,45 på ca 14-15 mil.

Kom ned fredagskvelden kjøpte noen klær og spiste god mat og drak vin. En super dag med andre ord.

Lørdagen ble det båtkjøring og slappe av før det var ny runde med mat og vin.

Idag syklet jeg hjem igjen og heldigvis hadde ikke vinden snudd så jeg fikk med/side med vind mere eller mindre hele tiden. Ga også bra gass siste 2 timene som trening mot Birken. Greit å få litt trøkk i labba hvis man skal holde følge med Lars Ragnar der. Hjemturen gikk på 4,05. Bra trening.

Imorgen venter en helt rolig langtur før intervall tirsdag og Torsdag. Nå er det snart slutt på treningsperioden og rittene kommer på rekke og rad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar