NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

torsdag 10. juni 2010

Gjort små forandringer på bloggen!!

Bloggen kommer til å fortsette som vanlig fremover. Men har fått masse gode tips om hva jeg skal skrive om. Kommer blant annet til å lage treningsprogram for diverse nivåer og masse annet spennede. Så følg med fremover.

Ellers har jeg gjort om et par små ting på bloggen. Øverst er det nå lagt inn et søke felt for bloggen. Dette fordi det nå begynner å ligge mye info i "arkivet" på bloggen. Så lurer du på noe kan det hende jeg har skrevet om det før..

Har også lagt inn slik at mine twitter meldinger kommer direkte inn på siden her. Dette for å få en enda mere levende side. Jeg er en ganske ivrig twittrer og skriver ofte her hva jeg har trent idag osv..

Ellers har det kommet inn en Herbalife logo nederst på siden. Jeg skal nå begynne å selge Herbailfe samt hjelpe til med kosthold/trening for kundene mine. Jeg har nå brukt produktene en stund og er kjempe fornøyd så har da bestemt meg for å selge produktene til andre som vil prøve. I forbindelse med dette kommer jeg til å holde kurs om trening/kosthold. Dette kommer jeg tilbake til. Det med kurs kommer litt ettersom jeg får tid.

Uansett forstett å følg bloggen, det kommer ikke til å bli dødt her..

Helt til slutt har jeg klippet ut en kommentar for de som ikke har sett den. Da jeg syntes den var kul:

Petter sa...
Hei Ole Chr.

Fulgte tipsene dine både vedr. trening frem mot rittet og selve gjennomføringen. Hadde kongebein på lørdag per slo fjorårets tid med over 30 minutter.

Du vet tydeligvis hva du snakker om ;)

Gratulerer med knallsterk 2. plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar