NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 17. mai 2010

17 mai!. Is kaker og brus..




Da er dagen over og jeg har hatt en bra feiring. Vel mye mat dessverre så imorgen skal det slankes!!! :-) Ble rikitg nok en liten tur idag også, men kun for å røre litt på beina.

Det nærmer seg nå det jeg satt som hovedmålet vårsesongen i år, Terrengsykkelrittet. Nå har jo dessverre sesongen hitil blitt annerledes enn hva som var planen. Skader, askeskyer og sykdom har gjort vårsesongen ganske dårlig. Føler meg egentlig ikke noe topp enda. Så jeg er spent på rittet til helgen, det kommer til å avgjøre hva jeg legger opp videre av ritt. Selv om jeg ikke føler meg helt topp så går jeg selvsagt for seier. Står man på start å ikke har trua så er det hvertfall ingen andre som har det.

Ellers så kjørte Karl Henrik på Raumerrytter veldig bra i Østfold 3 dagers i helgen. Særlig 4 plassen i tempo og selvsagt seieren i fellesstarten var veldig bra. Blir gøy å følge med Kalle utover i sesongen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar