NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

lørdag 3. april 2010

Intervaller på terrengsykkelen!

Etter å ha vært dårlig i beina her nede virket som det løsnet greit idag. Det som sto på planen idag var intervaller ved militærleieren. Det ble slik at jeg kjørte 4 intervaller a ca 7 min hvor de 2 siste var over terskel på vært drag. Når jeg så kom til toppen hadde jeg en teknisk utforkjøring ned til start slik at jeg fikk trent litt teknikk. Beina føltes ganske så greie faktisk, men det blir digg med fri og Vlanderen imorgen.

Etter disse intervallene ventet spurter. Det ble gjort på følgende måte: 42-12 (utveksling) i slak motbakke, nesten stillestående start og maks gass i 100 meter 5 ganger. Nesten uten pause. Det blir da en slags styrkespurt og jeg har trua på det for starter i terrengritt. Så syklet jeg litt og gjenntok det samme en gang til men da i en litt bratere kneik..

Nå slapper jeg av hos Marion sin cafe og etterpå venter biff på San Farinera (konge biff).

HUSK Flandern rundt på tv imorgen. En av årets råeste ritt på tv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar