NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 5. april 2010

Interavller i god vær!



Idag var det treningsdag igjen etter fridagen igår. Og akkurat som planlagt var fin været tilbake idag. Idag sto det bakkeintervaller på programet og de ble kjørt som følgende: opp til col soller fra Palma side (se bilde), opp mot Luc fra soller da 15 min og opp til col soller fra soller. Dette ble tilsammen rett under 50 min rundt terskel.

Første draget idag gikk veldig lett og jeg bare fløy opp til col soller, egentlig uten at jeg følte det var så tungt. 12 min og 390 i snitt watt var fasit. Noe som egentlig var ganske så bra til å kjørt såpass kontrollert. De neste dragene kjørte jeg litt roligere da 15 min med 360 i snitt watt og 20 min med ca 350 watt. Siste draget åpnet jeg alt for rolig men det kom seg litt når serpentinene startet.

Jeg kjenner at jeg har syklet mye her nede og er litt småpakket i beina i tide og utide, men nå er det 3 dager igjen før man skal hjem og slappe av litt. Det som er positivt er at kroppen kjennes ganske ok ut selv om det er et stykke igjen til noe god form..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar