NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

torsdag 29. april 2010

Årets første seier!

Idag kjørte jeg Giant cup på vei ned til Å i heiane. Dette var årets første terrengritt og mitt første ritt på lenge på fulldempa sykkel.

Løypa var helt ufatelig rå. Sjelden kul løype som hadde det meste. Kul singeltrial og dobbeltrial rundt hele løypa. Vi kom litt sent så fikk ikke varmet opp noe først. Å gå rett på en start er ganske så tungt noe det var idag også. Så selv om jeg vant lett føltes ikke bena så bra. Men det var ingen av de vanlige konkurrentene med så det gikk bra for det.

Å kjøre i en så teknisk løype med fulldemper vil jeg kalle lovlig dop iforhold til hardtail. Man føler ikke det går så fort, men man kan bare sitte å banke på. Helt rått...

Imorgen venter litt trening i Å i Heiane løypa før det blir ritt lørdag og søndag.

Vanligvis på denne tiden pleier jeg å være i veldig bra form da jeg har kjørt mye ritt allerede. I år har dette blitt annerledes da kypros turen ble en tur med mye skade og sykdom. Så i år kjenner jeg at jeg trenger en del ritt før jeg er på et nivå til å vinne de store rittene, men til terrengsykkelrittet skal jeg være klar....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar