NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 7. mars 2010

Dagens ritt unnagjort.

Det ble ikke all verden, men er samtidig ikke helt håpløst. Det gikk utrolig fort fra start og med forkjølelse den siste uka har det ikke blitt noe hardt så jeg sleit noe sykt. Var faktisk så ille at jeg vurderte å bryte allerede etter startloopen!
Men tenkte som så at jeg får bare kjøre mitt eget løp og ta det som en bra gjennomkjøring. Beina var faktisk ikke så gale, men så fort jeg presset litt tettet det seg i brystet.

Etter det bedrøvlige startloopen kjørte jeg meg javnt og trutt oppover til jeg var ca 35. Men da sa kroppen at nok var nok og etter 1,5 time gikk jeg ut. En fin økt i en ikke alt for bra kropp.

Nå drar jeg hjem i natt, så blir det noen dager for å bli helt frisk så er det bra med trening fremover.

1 kommentar: