NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

lørdag 12. februar 2011

Mallorca ferdig. Racetime!

Da er nok en samling ferdig, også denne gangen på Mallorca. Dette er derimot første gang jeg bare har hatt med terrengsykkelen. Det gjør at det har blitt en litt annen type samling. Det er tyngre å ligge og kjøre med knastedekk på asfalten. Man får mer trøkk på beina hele tiden. Jeg trur faktisk at dette er veldig bra trening, men litt kjedeligere..

Planen her nede var å kjøre en del litt lange harde dager, med innslag av terreng. Etter noen dager så fikk jeg magetrøbbel. Våknet mitt på natten med feber, vondt i magen. Den dagen var helt ødelagt og jeg hanglet hele dagen. Dagen derpå hadde jeg fortsatt magekramper og var sliten. Jeg kom meg da på sykkelen og hadde 3,5 ganske tunge timer. Jeg ble gradevis bedre og har heldigvis fått syklet hver dag med unntak av mandagen.
Totalt antall timer ble vel ca 26 timer som jeg er fornøyd med da særlig med mageproblemene.

READY TO RACE! Tjaaaa ikke helt, men blir digg å komme i gang igjen. For nå venter Kypros neste helg. Da er det på med startnr, spenning, adrenalin og ha det tungt igjen. De første rittene er alltid tunge. Man har ikke kjørt noe særlig hardt enda, lungene føltes som om de skal vrenges.. Men jeg gleder meg, selv om det er tidelig så ser man litt om man har gjort noe rett. Når man står på start så vil man alltid prøve å kjøre så fort som overhode mulig, selv om man ikke er i spes form.

I februar er det 3 steder de beste samles. De fleste er på Kypros og Marema cup i Italia. Noen er også i Andalucia for etappe ritt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar