NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

mandag 6. desember 2010

Lang vei til Gran Canaria!!


Idag har jeg endelig hatt min første tur men det tok Tid..

Det startet med at jeg dro til Gardemoen den 4 desember. Da viste det seg at gutta som styrer flytrafiken i Spania ga faen og ble hjemme med "sykdom".. Da var det ikke så munter eller svært så munter stemning på gardemoen. De som var svært så muntre hadde nok tatt litt mye øl da dette ikke var no gøy.

Vi bli sittene der i flere timer før de som bestemmer i Spania slo landet i unntakstillstand og trua med opptil 10 års fengsel for å ikke dukke opp! 10 års fengsel gjør noe med influensa og gutta ble fort friske.. Flyene begynte å gå og 15 min før flyet skulle gå så hadde de ikke piloter!! Pga hvilebestemelser.. Da var det bare å hente bagene igjen. Heldigvis bestillte pappa ny reise dagen etterpå fra Rygge!! Noen minutter var det fullt..

Så søndag klokka 04.00 var det så klart for ny reise dag. Kom til Rygge alt gikk greit men så var det 1-1,5 time forsinket pga snø/is på flyet.. Ja ja det går vel greit.. Det gjorde det også helt til vi kom til Flyplassen og skulle hente bagasjen. Etter 1,5 time venting viste det seg at syklene hadde blitt igjen på Rygge!!! Ny kø for å melde syklene stjålet..

Ingen sykkel=ingen trening så da dro jeg og Henrik som sleit med samme problem for å leie sykkel. Etter MYE venting så fant de ut: "ingen sykkel som passer"!. Da begynte humøret å synke ganske greit. De fant så sykler til oss i en str for stor, men igjen tok det SYKT lang tid å få de ut..

Så ca klokka 6 var jeg "klar" for å sykle men da var det mørkt!. Toppers dag!!

Idag derimot har jeg fått 3 timer og 15 min sammen med Henrik på en rolig dag. Digg å endelig være igang igjen..

Når jeg kommer igang med litt skikkelige turer kommer GPS spor o.l ut her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar