NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 12. desember 2010

Første uke ferdig..




Da er min første sykkel uke her nede ferdig med 7 sykkeldager på rad. Kjenner det er tidelig samt at det har blitt lite langturer i okt/nov. Ekke noe contador form enda...

I år har jeg egentlig tatt det mye roligere enn jeg pleier her nede, mindre lange turer samt roligere. Har fortsatt 11 dager igjen så trur det er greit å ikke spreng åpne.. For å si det slik så har det heller ikke vært mulig da jeg er sliten. Men så sant jeg får mine 12 timer med sjønnehetssøvn så funker det greit.. :-)

Første uken har bestått av så og si bare rolige turer med ca 25 timer trening og 620 km sykling. Noe særlig mere er ikke planen de neste ukene heller men heller ha noen litt hardere turer.

Idag har jeg hatt en skikkelig rolig dag da jeg våknet og var skikkelig sliten i kroppen, så da var det bare å sykle rolig bort til Amadores Beach Club å ta lunsj og tilbake igjen.


For de som skal nedover og har lyst til å ta lunsj på et kult sted så er dette et veldig bra sted. Litt dyrere men mye bedre.. Men syntes du senteret i Puerto Rico er toppen av lykke da styrer du unna beach cluben. For da vil du syntes det er veldig dyrt og altfor "stivt". For min del syntes jeg Senteret i Puerto rico er så forbanna dårlig det er mulig å lage et sted og trives derfor godt på beach cluben.. Nå skal det sies at vi spiste på senteret igår på en bra resturant!!! Det er faktisk sant, men dette er også det eneste stedet det er verdt å spise på. Navnet kommer jeg tilbake til.

Har også spist på et par andre bra denne uken men det kommer jeg tilbake til når jeg skal skrive om litt resturanter.

Ikveld er det ut å spise med en hel hau med andre nordmenn før det venter en ny økt imorgen..

PS. Når jeg ser på str på folk på Puerto Rico senteret så er det ganske klart at sykkelbølgen har ikke kommet til de "faste" nordmennene her på øya.. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar