NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 21. desember 2010

Dritt været fortsetter!

Jeg har aldri vært på Gran Canaria med så dårlig vær før. Jeg kan ikke huske at så mange av de norske har vært syke som i år heller. Problemet er at tempraturen nede ved sjøen er riktig så bra, mens oppe i fjellet er det kaldt og regn. Plutselig sitter man i regn saksa.

Selv er jeg bedre og bedre i forkjølelsen hver dag. Jeg syklet en tur igår og jeg har syklet en tur idag, men blir ikke så lange turer om dagen. Igår var det et helt sykt regnvær. Veiene ble til elver. Det var såpass med vann at man kunne bremse sykkelen ved å bare klikke ut pedalen å ta skoen ned i elven som var på veien. Igår bremset det faktisk bedre enn carbon hjula.

Imorgen håper jeg at jeg er helt i form samt at været er såpass at jeg kan ta meg en bra langtur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar