NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 3. november 2010

Tråteknikk/sykkelteknikk.


Når en svømmer hopper i bassenget for å trene er det sjelden bare for å svømme seg en tur men det går i teknikk/teknikk/teknikk. Nå er jeg ikke noe svømmer, langt derifra. Men jeg hørte det fra en som svømmer her om dagen. Uansett så skal det tenkes teknikk.

Når en syklist kaster seg på sykkelen trur jeg det er sjelden man går ut for å sykle en langtur samt tenke teknikk. Kan også hende folk faktisk gjør det, men jeg har ikke gjort det før nå i det siste. Nå har ikke teknikk like mye å si i sykling som i svøming, men likevel. Jeg har hvertfall planer om å bruke 2 økter i uka hvor jeg tenker rundt tråkk/opptrekk når jeg sykler alene.. Skal man bli bedre på noe så tar det tid og man bør begynne med det nå hvis det skal sitte til våren..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar