NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 26. oktober 2010

Nå er snart pausen over for denne gang..

Da har jeg hatt ca 14 dager helt av fra syklingen. Har bare hatt et par turer + noe spinning. Boller og brus har blitt fortært som om det skulle vært sunt og et par kg har kommet på.. Men nå er motivasjonen tilbake og "gleder" meg til å komme igang..

Nå blir det noen dager med litt lett kom igang trening før det er alvor fra mandag 1 november.. Da har jeg ca 4 mnd til sesongen og de første rittene er igang.. Kommer til å trene litt annerldes i år med enda mere hardt igjennom vinteren.. Før så var jeg tidelig i form nesten uansett bare jeg trente, ifjor ikke før 25 mai.. Greit jeg kom iform til NM, men i år er NM en mnd senere. Så nå satser jeg på tideligere form, treningsperiode i Juni og skikkelig trøkk til NM i juli og ikke minst maraton i august..

Kommer til å skrive litt hva jeg trener fremover sånn at dere evnt kan få noe tips til hva dere kan trene selv..


På denne tiden føler ofte syklister seg slik:




Mens vi satser på å bli slik.. ;-)

1 kommentar:

  1. Ha ha - spot on! Kjenner sofaen gir etter når jeg setter meg i den nå...

    SvarSlett