NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 10. oktober 2010

Da er det slutt for i år.

Idag gikk årets siste ritt av stabelen. Roc Azur i Frankrike med mange av de beste i verden på start. For egen del var det en ting som gjaldt idag og det var UCI poeng. Så det skulle kjøres for det eller gi faen. Var litt spent på kroppen da jeg ble forkjølet forgje helg og måtte gå på Penselin i starten av uka.

Ut fra start var jeg litt tregert men kjørte meg oppover etterhvert. Inn i første lange bakke kom Giger som er en liten sprett, så jeg hang meg på han opp de 3 første bakkene. Tipper vi da lå rundt 25 plass men så smalt det for min del. Tett i brystet og syre i beina. Folk kom å kjørte forbi meg på rekke og rad så da var det bare å roe ned. Utforkjøringene her nede er av det heftige slaget så roet ned for å ikke tryne samt roet ned oppover. Orket ikke å presse meg for å bli nr 40-50 idag.

Vi kom så inn i langesonen og jeg stoppet her og drakk og spiste litt hos langeren til United Bakeries som hjalp oss. Tenkte egentlig jeg skulle gi meg her men så kom en sveitser med et forslag å vente på Rune H. Det var jo egenltig smart da vi kunne kjøre inn på de heftig stiene. Ventet på Rune og syklet med han inn i mål. En bra tur.

Årets siste ritt gikk altså skikkelig dårlig, litt leit da dette var årets siste mål. Men samtidig så trudde jeg ikke at jeg skulle kjøre her her en gang forgje helg da alt var helt tett. Så jeg prøvde men feilet når da poengene glapp så ble det hvertfall en fin tur resten av løypa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar