NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 1. september 2010

Birken over.

Birken var en stor nedtur for min del og jeg kjørte heller ikke Birken pga sykdom. Etter å ha kommet i bra slag til Cykelvasan ble jeg dårlig i halsen dagen etterpå. Dette gikk over i halsbettenelse og penselinkur. 7 dager uten trening før jeg kommer i gang så vidt med trening mot Birken helgen..

Jeg valgte da å ikke kjøre Birken da jeg viste jeg ikke hadde krutt til å kunne kjempe om pallen. Det ble så Ultra Birken som jeg heller ikke burde ha kjørt da kroppen sa takk for seg etter 3,5 time og etter 4 timer brøyt jeg.
UltraBirken er et veldig bra konsept med kul start samt skikkelig kult fra Sjujsøen og inn. Noen av disse stiene har jeg kjørt før og de er konge. Derimot var det et parti midt i som ble for mye løping for min del. Det var derimot kult at Ola Kjøren stakk av med seieren i tidenes første UB.

Nå drar jeg til Mallorca for noen dager med sol, trening samt få igjen motivasjonen. Digg å komme vekk fra en lik hverdag til å kunne få slappet av litt i sol med fine sykkelturer, litt vin rett og slett få igjen trøkket til høstens ritt.. Så følg med på bloggen nærmeste uka, kommer nok greit med oppdateringer.. ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar