NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

onsdag 25. august 2010

ULTRA-BIRKEN!!

Da blir det UltraBirken på meg. Er ikke i skikkelig form så da velger jeg å kjøre Ultra Birken, ja vet det hørtes motsatt ut. Men jeg vet jeg ikke klarer å kjempe om pallplass så da ser jeg heller ingen vits å kjøre grusbirken.. Da velger jeg heller å prøve Ultrabirken og forhåpentligvis et skikkelig terrengritt.

Grunnen til at formen ikke er allverden er at etter Cykelvasan hvor jeg var i konge form fikk jeg halsbetenelse og måte på penselin. Dette slapp ikke og ble til bihuler, vondt i hodet osv. Ble da 7 dager uten trening. Den uka her har jeg fått trent litt men ikke nok til å vinne Birken.

Jeg gleder meg rikitgnok skikkelig til Ultrabirken.

Imorgen er jeg på Messa frem til klokka 6 i Håkonshall. Kom gjerne inn for en prat. Står der også på lørdagen. jeg står der med KALAS og Tufo dekk.

Lykke til Folkens..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar