NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

søndag 13. juni 2010

YESSSSS!! Seier! Nordisk Mester.


Etter en del andre plasser i de siste rittene var det idag yber digg med en seier. Gjorde det ikke noe mindre digg at dagens
N-cup ritt var Nordisk Mesterskap og Uci cat 2 ritt. Før start var Klaus Nilsen den store favoritten til seier. Han var også den som var desidert best ranket på forhånd.

Jeg og Klaus kom tidelig ifra før jeg kjørte sakte men sikkert ifra.. Jeg ledet med 40 sek når det var igjen 3 runder, men da klarte jeg å skli og miste ned kjede foran. Når jeg kom meg på igjen var Klaus rett bak og han trudde anntagelig at jeg hadde fått skikkelig hammern. Han støtet med en gang men jeg bare hang med ganske greit. Ut på nest siste runde ble det litt "fight" mellom oss da jeg skulle forbi og han presset meg, jeg presset han osv. Det endte med at jeg lot han ligge foran en halv runde før jeg banket ifra på en slette.

Kjørte så inn til seier 40 sekund foran Klaus Nilsen og ca 4 min foran Ola Kjøren. Ble ganske store tidsdiferanser nedover på listene idag.

Ellers så kjørte lagkamerat Karl Henrik Nordbakken som bare det idag også og vant 15-16 år foran Fredrik Fang Lilland.

Vet det er flere som følger bloggen som er utstyrs glade :-)

Dagens oppsett var som følger:
Scott Spark RC med:
Tufo Colibri hjulsett
Tufo XC 4 dekk
11-36 kassett bak
39-26 utveksling foran
DT gaffel og Sram XX utstyr.

Resultater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar