NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

torsdag 25. februar 2010

Vi prøver på nytt!

Idag har jeg hatt bursdag. Bursdagen har blitt brukt til å: leiebil, kjøre til banen for å hente nr og trene, kjøre hjem uten trening pga et sykt regnvær, kjøpt gave til meg selv, spist middag og satt på dekk jeg trur blir konge imorgen.

Imorgen prøver jeg på nytt å kjøre ritt. Etter forgje helgs skade har jeg ikke fått trent sånn jeg vil, bare et par timer om dagen. Håndleddet er på bedringensvei, men er spent på hvordan det funker imorgen. De siste dagene har det gjort vondt å kjøre ned fortauskanter. :-(

Imorgen blir det et helt vannvitig gjørmete ritt oppe i fjellene. det har regnet noe helt vilt idag. Så nå har jeg forbredt meg så godt det går med Maxxis ADvantage på hjulene. Så får vi se om det hjelper i kampen i å komme rundt. Imorgen er det tempo med en runde i en 7 km løype. Det er ca 80 stk på start og jeg med min dårlig seeding starter blant de første.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar