NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

tirsdag 23. februar 2010

Dagene går..

Da er det 3 dager siden jeg la meg ned på steinene og kroppen er fortsatt ganske kjip.. Har riktig nok fått meg et par timer på sykkelen igår og 2,5 idag men håndledd og knær er ikke helt konge. Sliter også litt med å finne en god sittestilling da jeg stivner fort i bena her nede. Men satser på at ting løser seg litt mot helgen.

Rittet som gikk på søndagen var et jævlig hardt ritt ifølge de som var med. varmt, teknisk og med en vinnertid på 2.15 sier det seg selv at det ikke var lett. Svenskene hadde med mange på start og Emil Lindgren ble beste mann på 7 plass.

Ellers går det bra her nede. Den svenske gjengen er en bra gjeng å være med. Selv om de er på forskjellige lag så er alle sammen også på kveldene. Veldig bra og litt uvant fra hjemme.

Imorgen satser jeg på en litt legre tur på rundt 3 timer hvis kroppen er grei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar