NY HJEMMESIDE!!!!!

BRUK

lørdag 22. august 2009

Seier og rekord.

Idag var det første ritt etter 6 uker uten noe ritt trening. Så var faktisk ganske så nærvøs og spent før dagens ritt selv om det er et lite ritt. På start var blant annet Geir Lien og super talent Karl Henrik Nordbakken. Ut fra start gikk det litt som forventet: lungespreng og super stive bein. Allerede etter noen km var jeg ganske ferdig, men kneip meg fast i gamle Lien som hadde et bra trøkk. Etter en stund hadde det blitt en gruppe på 3 stk: meg, Geir og karl Henrik. Dessverre kjørt Karl Henrik ut i en utforkjøring og mistet da hjulene til meg og Geir.

Jeg og Geir jobbet så videre sammen, men merket at han var litt sprekere på slettene og jeg i bakkene. Så viste egentlig ikke hvordan jeg skulle klare å ta han før en evnt spurt. Mot slutten kom det en oppoverbakke med litt teknisk hvor jeg fikk en luke da Geir bomma litt i et par gjørmehull.

Siste 5 km kjørte jeg det jeg hadde med Geir jaggene på slettene bak. Han tok inn på litt men jeg vant til slutt med ca 20 sekunder. Det som var vel så moro var at jeg slo løyperekorden som har stått siden første året det ble arrangert da med Johnny Sæter. Jeg kom inn ca 15 sek foran den gamle rekorden.

1 kommentar: